УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 8 клас

 

Добрий день, шановні восьмикласники і восьмикласниці! Під час дистанційного навчання ми продовжуємо здобувати знання, але самотужки. Я впевнена, Ви зможете, Ви - МОЛОДЦІ!  

Прошу опрацьовувати матеріал уроків  за темами навчальної програми для 8 класу  і виконувати практичні завдання. Відповіді на завдання можна сфотографувати і надіслати мені на Viber за номером 0965984228 або  на  електронну адресу  fedorivka1967@ukr.net

Приєднуйтеся та виконуйте завдання (за можливості) у зручний для Вас час. 

Бережіть себе та своїх рідних!


19 травня 2022 року 

ТЕМА: Контрольна робота. З української прози. Український гумор (тест)
Домашнє завдання:  виконайте контрольну роботу у формі тесту,  відкрившипосилання  join.naurok.ua 
Код доступу 4967449

16 травня 2022 року 

ТЕМА: Валентин Чемерис "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання". Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

 Паспорт повісті:
 Жанр — гумористична повість.
 Тема — пригоди школярів із села Великі Чаплі; гумористична розповідь про справжню дружбу й перше кохання.
 Ідея — поетизація першого почуття, утвердження високих моральних цінностей, таких як відповідальність, уміння дружити, працьовитість, взаємопідтримка, саморозвиток, наполегливість, уміння відповідати за свої вчинки.
 Проблематика — кохання; батьки і діти; культура спілкування; дружба; уміння бачити прекрасне в буденності; необхідність навчання та розвитку творчих здібностей.
 Композиція — 2 частини (І — «Дуель», II — «Голуба куниця»), 26 розділів.
 Сюжет:
• експозиція: розповідь про те, як Вітька Горобець закохався в Галю Козачок;
• зав’язка: хлопець розповідає найкращому другові Федькові про свої почуття до дівчини;
• розвиток дії: події, пов’язані з підкоренням серця Галі (серенада, складання віршів до районної газети, спроба дістати приворотне зілля, допомога по господарству, дуель з Петром Білим, похід до кіно);
• кульмінація: спроба Вітьки за допомогою Котигорошка посватати Галю;
• розв’язка: відмова Соломії Кіндратівни віддати дочку заміж, пропозиція почекати 10 років.
 Персонажі — Вітька Горобець, Галя Козачок, Федько Котигорошко, Петро Білий, Юрко Гречаний, міліціонер Грицько Причепа, Соломія Кіндратівна — матір Галі, дід Свирид, баба Векла, тітка Пріська, баба Хівря, дід Левонтій.

ЦИТАТНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОЛОВНИХ ГЕРОЇВ ТВОРУ.

Вітька Горобець

·        Вітька — високий, худий, з рідким білявим чубчиком — не міг і хвилини спокійно всидіти на місці. Запальний і рвучкий…

·        Він вродився балакучий, як сорока, може годинами безугавно тріскотіти.

·        Перше хвилювання потроху зникає. До хлопця знову повертається здатність мислити, говорити.

·        Вітька все кружляє й кружляє між вербами. На ньому нові (сині в смужечку) штани й жовті рипучі черевики. Рукава білої сорочки по-парубочому закачані по лікті. На голові — бокс (таки домучив клятий Левонтій!), білявий чубчик непокірно стовбурчиться.

·        Хлопцеві так хочеться утнути щось героїчне, щось таке лицарське. Безперечно, на очах у дівчини. Щоб побачила, який він сміливий та відважний.

·        Ой, який же ти замурзаний! — сплеснула руками. — І вуха у сажі, герою ти мій сміливий, орлику відважний! Ти, мов той лев, накинувся на вогонь.

 Федько Котигорошко

·        Маленький товстий і флегматичний Федько мусив бігати за ним підтюпцем. Цей дванадцятилітній опецьок (якого за смаглявість по-вуличному називали Жучком), здавалося, не ходив, а котився на своїх коротеньких ногах. По-третє, старша Федькова сестра працювала бібліотекаркою в сільському клубі, і Федько змалку мав доступ до тих книжок, яких дітям суворі педагоги не рекомендували давати. Федько вибирав книги на свій смак і ковтав їх десятками. Міг терпляче лежати на одному боці цілий день і ще терплячіше читати семисотсторінковий роман, від обсягу якого у Вітьки йшов мороз по спині. І хоч часто Федько не розумів прочитаного, але це не відбивало в нього охоти до читання. Особливо багато читав Котигорошко про кохання і вважав себе в цім ділі знавцем-теоретиком.

·        Федько знову був Федьком: флегматичним, спокійним, добродушним і вайлуватим.

·        Що в мене на думці, те в тебе на язиці. Чистісінький тобі Вольф Мессінг!

·        Що він язикатий — знала, але щоб так складно небилиці плести… А щоки горять… Ах, які капосні щоки, так і горять, горять… Ну й утнув же Федько!


Галя Козачок

·        Раптом Вітька оторопіло застиг на місці: з бічної вулички, широко усміхаючись, прямо на них ішла Галя Козачок. Ні, вона не йшла, а наче аж пливла, ледь торкаючись землі стрункими ногами в білих черевичках та гордо несучи маленьку голівку з товстою косою.

·        Яка ж вона гарна!.. Куди він раніше дивився, куди?.. О сліпець!.. О великий сліпець!.. І добре, що хоч вчасно прозрів!

·        Ніби сонце вкотилося до сарая. На порозі з'явилася Галя Козачок.

·        Вона підходила до нього, струнка й висока, в білому-білому платті, зашаріла від швидкої ходи, а очі сяяли ніяково й радо.

·        Щоправда, Галя — дівчина не з лякливих. Сам Причепа колись потиснув їй руку і подякував за відвагу. Він тоді їхав велосипедом мимо колгоспної ферми, звідти вискочив бугай Кордебалет.

Петро Білий

·        Городом йшла Галя, його Галя із сином чаплівського фінагента Петром Білим! Вона весело сміялася до нього, і Петро теж сміявся. Отой завжди прилизаний, напахчений одеколоном мамин синок, Петро Білий. Отой Петро Білий, ябеда і боягуз, хвастун і брехун, якого Вітька терпіти не міг.

·        Боягуз він нікчемний, а не Петро! Хвастун заячий! Та зроду-віку не повірю, щоб Галя його покохала!

Домашнє завдання: повторіть матеріал підтучника ст. 264-272, складіть паспорт твору,     виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua 
Код доступу 8750353

12 травня 2022 року 

ТЕМА: Валентин Чемерис "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання". Гумористична повість про  життя і пригоди школярів
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


Домашнє завдання: повторіть матеріал підтучника ст. 264-272, складіть паспорт твору,     виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua 
Код доступу 8750353


09 травня 2022 року 

ТЕМА: Валентин Чемерис "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання". Гумористична повість про  життя і пригоди школярів
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО



Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підтучника ст. 264-272,  прочитати повість "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання"      





02 травня 2022 року, 05 травня 2022 року 

ТЕМА: Юрій Винничук "Місце для дракона". 

Проблематика твору

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


Домашнє завдання: повторіть матеріал підтучника ст. 237-260, виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 3869636

 28 квітня 2022 року

ТЕМА: Юрій Винничук "Місце для дракона". 

Алегоричність образів дракона Грицька, пустельника та князя

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Домашнє завдання: повторіть матеріал підтучника ст. 237-260, складіть паспорт твору, письмову характеристику головних героїв повісті-казки (письмово).

25 квітня 2022 року

ТЕМА: Юрій Винничук "Місце для дракона" -           повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони"
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підтучника ст. 237-260,  прочитати повість-казку "Місце для дракона"  


21 квітня 2022 року

ТЕМА: Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало". 

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Домашнє завдання: повторити матеріал підручника ст. 226-236, складіть письмову характеристику Шептала виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 6683546

18 квітня 2022 року

ТЕМА: Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало". Алегоричність образу коня Шептала.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Домашнє завдання: повторити матеріал підручника ст. 226-236, складіть сенкан "Шептало" виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 8338162

14 квітня 2022 року

ТЕМА: Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підтучника ст. 226-236,  прочитайте оповідання "Білий кінь Шептало", складіть паспорт твору. 
АУДІОКНИГА
07 квітня 2022 року, 11 квітня 2022 року

ТЕМА: Контрольний твір. З української прози






ПЕРЕЛІК ТЕМ ДЛЯ ТВОРУ:

1.       Відображення волелюбного духу українського народу в повісті  “Дорогою ціною ” М.Коцюбинського.

  1. Героїзм українського народу під час воєнного лихоліття в оповіданні “Ніч перед боєм” О. Довженка.
  2. Сім'я, у якій я хотів би виховуватися (за твором Н.Бічуї “Шпага Славка Беркути”)
Домашнє завдання: напишіть контрольний твір на окремих аркушах у лінію. Сфотографуйте роботу і надішліть мені. За можливості, передайте контрольний твір, разом з попередніми контрольними роботами вчителю школи, який проживає поряд з вами, з проханням передати роботи мені.



04 квітня 2022 року

ТЕМА: Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". 
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


Домашнє завдання: повторити матеріал підручника ст. 203-225, напишіть міні-твір "Що таке справжня дружба?"  за твором 
Ніни Бічуї  "Шпага Славка Беркути",  виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 3693639

31 березня 2022 року

ТЕМА: Урок виразного читання. Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". 
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО
Домашнє завдання: підготуйте уривок твору для виразного читання, зніміть на відео виразно прочитаний  уривок твору (тривалістю до 3 хвилин) і надішліть мені.

29 березня 2022 року

ТЕМА: Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Особливості композиції твору

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Домашнє завдання: повторити матеріал підручника ст. 203-225, складіть паспорт твору, виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 4593169

24 березня 2022 року

ТЕМА: Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Проблеми особистості в сучасному світі

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Домашнє завдання: повторити матеріал підручника ст. 203-225, складіть паспорт твору, виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 8028834

21 березня 2022 року

ТЕМА: Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО



Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника ст. 203-225, складіть характеристики головних героїв (письмово)


03 березня 2022 року

ТЕМА: Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО
Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника ст. 203-225, складіть паспорт твору, виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 2150970

28 лютого 2022 року

ТЕМА: Урок позакласного читання. Оксана Думанська. Повість "Школярка з передмістя"


Домашнє завдання: прочитати повість, виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua

Код доступу 9343565

24 лютого 2022 року

ТЕМА: Олександр Довженко "Ніч перед боєм" - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


Домашнє завдання: повторіть матеріал підручника ст. 190-202, складіть паспорт твору, виконайте тестові завдання, відкривши посилання  join.naurok.ua 
Код доступу 5993725

21 лютого 2022 року
ТЕМА: Олександр Довженко . Видатниц український кінорежисер і письменник. Його оповідання про один із періодів Другої світової війни "Ніч перед боєм"

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підручника ст. 190-202, напишіть твір "Життя людини на війні", виконайте тестові завдання, відкривши посилання
Код доступу 1855879

17 лютого 2022 року

ТЕМА:  Контрольна робота


Домашнє завдання: натисніть на посилання "КОНТРОЛЬНА РОБОТА" і виконайте на окремих аркушах свій варіант контрольної роботи. Сфотографуйте роботу і надішліть мені. Після поновлення роботи закладу в очному режимі принесіть роботу до школи.

14 лютого 2022 року

ТЕМА: Михайло Коцюбинський "Дорогою ціною". 
Час і вічність у повісті, символічні образи
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

1. Дайте письмові відповіді на питання  «Пізнай героя за його висловлюванням» (письмово)

1. «Втечу... Піду за Дунай, може, ще там люди не пособачились...» 

2. «Бунтар... гайдамака! Він мені людей баламутить!» (Пан)

3. «...Тікаймо звідси, бо ті хлопи заб'ють нас, як мого дідуся в Ума­ні». 

4. «Ну, хай тебе боронить і хова од лихого мати божа... Прощавай!» 

5. «Не так мені страшно ляха, як злість бере на наших людей: застромив віл шию в ярмо та й байдуже йому, тягне, хоч ти що...» 

6. «З живого шкуру здеру, чисто оббілую... Я ж йому пригадаю, гай­дамаці, Кодню...» 

7. «За Дунай, у Січ із тобою... Приймаєш товариша чи не прийма­єш?» 

8. «Пропадай воно все пропадом... Піду і я світ за очі... Вже ж за тобою, хоч серцеві легше буде...

9.«Шукай тепер, пане, парубка з молодицею... ніхто не бачив, лиш двох парубків стрічали». 

10.«Хіба я боюся смерті? Сохрани боже!.. Пошли, господи, й завтра. Раз вмирати - не двічі. Вмер - і край, більш не встанеш». 

11.«Бодай ти, запалася, треклята країно, з твоїми порядками!..» 

12.«Як живий буду, землю оратиму, рибальством житиму... все ж кра­ще на волі, ніж під паном...» 


Одним із секретів повісті М.Коцюбинського «Дорогою ціною»

є його час. Це ще один своєрідний невидимий герой. Основні

події, що відбуваються з головними героями Остапом і

Соломією, укладаються в невеличкі межі кількох тижнів, але

за змістом повість охоплює великий історичний проміжок –

близько двох століть. Відкриваючи кожну нову часову площину,

відображену у творі, ми все глибше проникаємо в історію

українського народу, її славетні й трагічні сторінки.







Письменник романтизує своїх героїв, їхні пригоди. І водночас вони виглядають цілком достовірними, правдивими. Досягає він цього за рахунок реалістичної передачі психології персонажів. Надзвичайної майстерності досягає письменник, використовуючи пейзаж для відтворення переживань героїв.
«Мозковий штурм» (письмово)
Назвіть епізоди твору, у яких письменник використовує пейзаж для передачі переживань героїв.

Розподіліть образи повісті на реалістичні, реалістично-алегоричні, алегорично-символічні (поділ умовний) (письмово).
Комиш, пожежа, вітер, ріка, плавні, човен, дорога, рушниця, небо.
Реалістичні
Реалістично-символічні
Алегорично-символічні










БДомашнє завдання: виконайте письмові завдання уроку, складіть письмову характеристику образів Соломії та Остапа, підготуйтеся до контрольної роботи за творчістю Івана Карпенка-Карого та Михайла Коцюбинського.




10 лютого 2022 року

ТЕМА: Михайло Коцюбинський "Дорогою ціною". 
Кохання Остапа й  Соломії як центральний мотив у творі 

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО
Домашнє завдання: скласти сенкан до образів Соломії і Остапа
Виконайте тестові завдання, відкривши посилання
Код доступу 1578826

07 лютого 2022 року

ТЕМА: Михайло Коцюбинський "Дорогою ціною". 
Проблема волі людини та можливість її здобуття. 
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


Фільм "Дорогою ціною"



Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підручника ст. 164-189, напишіть твір-роздум, тема якого подана в презентації,виконайте тестові завдання, відкривши посилання
Код доступу 6073090

03 лютого 2022 року

ТЕМА: Михайло Коцюбинський "Дорогою ціною"

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО




Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підручника ст. 164-189, прочитайте повість "Дорогою ціною"



31 січня 2022 року

ТЕМА: Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія "Сто тисяч". Засоби сатиричного змалювання

1.     Пригадайте:

-         Що називається драмою?

-         З чого складається драматичний твір?

-         Скільки дій має пєса «Сто тисяч»?

-         Яка перша назва комедії?

-         Хто першим зіграв роль головного героя твору?

 -    Які проблеми розкриває Карпенко-Карий у творі:

 * батьки і діти;

 * прагнення збагатитися заради задоволення власних потреб;

*  бідність і багатство;

 * добро і зло.

-         Хто головний герой комедії «Сто тисяч»?

 Перша редакція комедії мала назву «Гроші». Чому саме «Гроші»?

Прочитавши твір, можна зрозуміти, що для Калитки найважливіше - купити землю, отже, потрібні гроші. Тому всі його вчинки спрямовані на здобуття грошей. А гроші, якщо тільки вони керують людиною - це основна причина всіх людських вад. Саме вони зробили Калитку крутієм, деспотом, лицеміром і стяжателем. Жадоба до грошей призводить до духовної деградації людини. Саме гроші стають для нього найвищим авторитетом, а так би мовити, людське ставлення до людини натомість повністю знецінюється. У гонитві за грошима Калитка раз у раз потрапляв у смішні обставини, а згодом і зовсім потрапив у катастрофічне становище.

2. Проблема влади грошей у творі

2.2. Інформаційне ґроно «Вплив грошей на героїв п’єси».

                       *  Цинізм

                    *  грубість

                    *  деградація

                    *  кохання за розрахунком

                    *  злість                                                               ГРОШІ

                    *  грубість

                    *  жорстокість

                    *  зневага до науки
                    *  шахрайство

                    *  деспотизм

 

3. Засоби сатиричного змалювання.

Чому сміються люди? Як їх посмішка впливає на оточуючих?

Які засоби сатири вам відомі?

Гротеск (фр. grotesque, від італ. grotta - грот, печера) - художній засіб, прийом, що ґрунтується на свідомому перебільшенні, контрастах трагічного й комічного, де реальне в житті переплітається з фантастичним, страшне - з незвичайно смішним.

Іронія (гр. eironeia - удавання, лукавство) - троп: приховане кепкування, глузування. Також уживання слова в оберненому, протилежному значенні. Наприклад, із серйозним виглядом удавано стверджують протилежне тому, що думають насправді, про якесь явище чи людину. Іронія може бути доброзичливою, сумною, злою, дошкульною, гнівною. Дошкульна, гнівна іронія близька до сарказму.

Сарказм (гр. sarkasmos, від sarkazo - рву м’ясо) - троп: глузування над людиною, державою, діяльністю організацій, що ґрунтується на почутті переваги мовця над тим, про кого чи про що він пише, говорить чи до кого він звертається. Буває їдким, викривальним, гірким. Сарказм близький до іронії.

Сатира (лат. satira, від satura - суміш, усяка всячина) - вид художньої літератури у прозі чи віршах, де зображення здійснюється через різке осміювання, критику всього негативного. Об’єкт висміювання часто малюється в перебільшеному смішному чи комічному вигляді. 

Підсумок уроку.

Бачимо, що Калитка прийшовши до себе після спроби самогубства не звертається до Бога, не дякує за порятунок, а говорить: «Краще смерть, ніж така потеря». Отже, автор зображує згубний вплив грошей на людину, яка втративши важливі людські цінності – любов, повагу, дружбу, милосердя, щедрість, і не усвідомлюючи цього перетворюється на людину бездуховну, тобто таку, яка не бачить свого життя без матеріальних цінностей. Отже, автор засуджує силу, яка перетворює людину на ненажеру, яка викорінює з душі людської те добре і святе, що заложив туди сам Бог. І сила ця - гроші.

Але водночас  утверджує ідею духовності як основи людського життя, показує нам до чого може призвести людська жадібність.  

Серед дійових осіб п’єси ніхто активно не протистояв Герасимові і свідомо не боровся проти нечесних шляхів його збагачення. Правда, Роман і Параска не погоджуються з планами Герасима одружити сина з Пузирівною заради приданого, однак Калитка сам скоро змінює своє рішення. Незважаючи на тимчасовий, скороминущий характер цього конфлікту, він має важливе значення для розуміння смислу п’єси, бо доводить, що в народному середовищі зберігаються здорові моральні принципи: повага до праці, почуття власної гідності, вірність у коханні. Та загалом протест Романа й Параски не виходить за межі традиційних сімейних відносин.
І все ж у комедії відчувається присутність особи, яка протягом усього твору повстає проти влади нечистих грошей. Такою особою є сам автор.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО



Домашнє завдання 

Скласти інформаційне гроно "Риси характеру Герасима Калитки" , дати письмову відповідь "Чи все можна купити за гроші?

27 січня 2022 року

ТЕМА: Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія "Сто тисяч". Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО



Домашнє завдання: повторіть матеріал підручника ст. 128-159,  виконайте тестові завдання, відкривши посилання join.naurok.ua 

Код доступу 5133597

15 листопада 2021 року

ТЕМА: Володимир Сосюра. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. "Любіть Україну!"
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підручника ст. 96-101, складіть паспорт твору (письмово) , вивчіть напам'ять "Любіть Україну!" ст. 99-100


11 листопада 2021 року

ТЕМА: Леся Українка. "Давня казка". 

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО




ОПРАЦЮЙТЕ ПАСПОРТ ТВОРУ, НАТИСНУВШИ ПОСИЛАННЯ "ПАСПОРТ ТВОРУ"

Домашнє завдання: повторіть матеріал підручника ст. 87-94, складіть паспорт твору (письмово) ,  виконайте тестові завдання, відкривши посилання join.naurok.ua 
Код доступу 5485562
08 листопада 2021 року

ТЕМА: Леся Українка. "Давня казка". Проблеми і мотиви. План порівняльної характеристики Поета і Бертольда

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО



Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника ст. 87-94, складіть порівняльну характеристикуПоета і Бертольда ,  виконайте тестові завдання, відкривши посилання join.naurok.ua 
Код доступу 4350619

04 листопада 2021 року

ТЕМА: Леся Українка. "Давня весна". Тема гармонійного єднання людини з природою

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника ст. 83-84, проаналізуйте поезію,  виконайте тестові завдання, відкривши посилання join.naurok.ua 
Код доступу 4743737

01 листопада 2021 року

ТЕМА: Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви її поезії

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника ст. 79-85, вивчіть напам'ять вірш "Хотіла б я піснею стати" і надішліть відеозапис вивченого твору,  виконайте тестові завдання, відкривши посилання join.naurok.ua 
Код доступу 5547536

25 жовтня 2021 року, 28 жовтня 2021 року
ТЕМА: Тарас Шевченко. «Думи мої, думи мої…» (1847). Усвідомлення власної місії поета. «Ой три шляхи широкії…» - перлина поетичної творчості. «Мені однаково, чи буду…» . Роздуми автора про власну долю, долю України, плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО
Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника, вивчити напам'ять один вірш на вибір і надіслати відеозапис вивченого твору, письмовий аналіз поезій.

Комментариев нет:

Отправить комментарий