УКРАЇНСЬКА МОВА 9 клас

 

Добрий день, шановні дев'ятикласники і дев'ятикласниці! Під час дистанційного навчання ми продовжуємо здобувати знання, але самотужки. Я впевнена, Ви зможете, Ви - МОЛОДЦІ!  

Прошу опрацьовувати матеріал уроків  за темами навчальної програми для 9 класу  і виконувати практичні завдання. Відповіді на завдання можна сфотографувати і надіслати мені на Viber за номером 0965984228 або  на  електронну адресу  fedorivka1967@ukr.net


11 листопада  2021 року

ТЕМА: Контрольний докладний письмовий переказ текступубліцистичного стилю
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

 Домашнє завдання: прослухайте текст переказу у навчальному відео, напишіть контрольний переказ на подвійних аркушах у лінію. Сфотографуйте роботу і надішліть мені. Після поновлення роботи закладу освіти в очному режимі принесіть роботу до школи.

09 листопада  2021 року

ТЕМА: Складносурядне речення, його будова й засоби зв'язку між його частинами

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підручника §10 ст. 53-59, вправи 95-97, 100 (усно), вправа 98, 106 (письмово), виконайте тестові завдання відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 4880829

04 листопада  2021 року

ТЕМА: Складне речення, його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв'язком

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО



Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підручника §9 ст. 48-49, вправи 80, 83 (усно), вправа 81 (письмово), виконайте тестові завдання відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 2911687
02 листопада  2021 року

ТЕМА: Контрольна робота

Контрольна робота № 1

Повторення вивченого у 8 класі. Пряма, непряма мова


І варіант  (Дубовська Олександра, Примак Ігор)

1.Складним називається речення, в якому: (0,5 бала)

а) одна граматична основа;  б) дві і більше граматичних основ;   в) є другорядні члени речення.

2.Вкажіть складне речення: (0,5 бала)

а) Стара черемха заздро поглядала на першу вишню;

б) Шумить і хвилюється Київ і сонце сміється з висот;

в) Сонце обливало землю рожевим світлом і ніжно цілувало своїми іскорками.

3.Чуже мовлення, передане дослівно, називається: (0,5 бала)

а) діалогом;   б) прямою мовою;   в) цитатою.

4. Вкажіть речення з прямою мовою (розділові знаки пропущено): (0,5 бала)

а) Він правді дивився у вічі;

б) Віддай мені корову назад каже багатий вбогому братові;

в) На плакаті написано щоб учні дружили з книгою.

5. Вкажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки: (0,5 бала)

а) “Той лиш пошани достоїн, хто мову шанує свою”,  підкреслював Володимир Сосюра;

б) Я запитав товариша: “Ти підеш на річку ловити рибу?”;

в) “Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину”  слушно застерігає Василь Симоненко.

6. Вкажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки: (0,5 бала)

а) “Як гарно!” – сказала сестра;

б) На плакаті написано “Дружіть з книгою!”;

в) “Я піду на річку ловити рибу”  сказав Олег.

7. Вкажіть речення, яке відповідає  схемі А: “П?”: (0,5 бала)

а) Не на тебе ждать я буду поет відповідає;

б) Тут поет запитав Хто там;

в) Лицар крикнув От спасибі .

8. Діалог – це: (0,5 бала)

а) зв’язне висловлювання однієї  особи;

б) різновид прямої мови, що передає розмову двох або кількох осіб;

в) слова, яке вказують, кому належить пряма мова.

9. Запишіть речення, розставте розділові знаки. (1 бал)

Котра година  запитує Михайлик.

10. Установіть відповідність між поняттями й реченнями. (2 бала)

1  Діалог

2  Пряма мова

3  Цитата

4  Непряма мова

А «Слова — полова, але вогонь в одежі слова!...» — писав Франко.

Б Запала тиша, як в страшному сні, Горбань сказав: «Причому тут пісні?» (Л. Костенко).

В Батько гукнув з подвір'я, щоб Василько йшов до нього.

Г — Навіщо ти зібрала сміття? — запитала Оля. — Це ж у лісі... Ніхто не бачить...

— Соромно перед соловейком, — тихо відповіла Ліда (В. Сухомлинський).

Д Яке високе блакитне небо висне в нас над головою! (І. Цюпа)

11. Запишіть речення, розставте розділові знаки   Зробіть синтаксичний розбір речення . (2 бала)

Національна мова це здобуток культури духовної діяльності певного народу

12.  Складіть діалог «Для чого потрібен Інтернет?» (8-10 реплік) й запишіть його, правильно розставивши розділові знаки. Речення повинні мати різні конструкції: пряма мова уживатися і до, і після слів автора, слова автора посередині прямої мови. (3 бала)

 

 Контрольна робота № 1

Повторення вивченого у 8 класі. Пряма, непряма мова


                            ІІ варіант (Дубовська Анна, Нестеренко Владислав, Рибарук Марія)

1. Простим називається речення, в якому (0,5 бала)

а) одна граматична основа;  б) дві і більше граматичних основ;   в) є другорядні члени речення.

2. Вкажіть складне речення: (0,5 бала)

а) Сміється сонце з небозводу, кудись хмарки на конях мчать;

б) Холодні осінні тумани клубочаться угорі і спускають на землю мокрі коси;

в)А літо йде полями і гаями.

3.Чуже мовлення, передане дослівно, називається (0,5 бала)

а) діалогом;          б) цитатою      в) прямою мовою

4. Вкажіть речення з прямою мовою (розділові знаки пропущено): (0,5 бала)

а) Життя в неволі нічого не варте  відказав Максим;

б) Наша дума, наша пісня не вмре, не загине;

в) На сизих луках скошено траву.

5. Вкажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки: (0,5 бала)

а) “Це я, ваш Пірат”,  гавкав він крізь сльози;

б) “Оксано, тікаймо”  рішуче прошепотіла до неї Олеся;

в) Іван сказав – “З тобою мова буде потім”.

6. Вкажіть речення, яке відповідає  схемі “П”,  а: (0,5 бала)

а) Не на тебе ждать я буду поет відповідає;

б) Тут поет запитав Хто там;

в) Лицар крикнув От спасибі.

7. Пряма мова – це: (0,5 бала)

а) висловлення певної особи, передане від імені того, хто з нею спілкувався;

б) точно відтворене висловлення певної особи, передане від її імені;

в) приблизно передане висловлення певної особи.

8. Репліка – це (0,5 бала)

а)  слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі;

б) заключні слова кожного з діалогів;

в) слова одного з учасників діалогу.

9. Запишіть речення, розставте розділові знаки   (1 бал)

Та не гавкай хоч ти мені жалівся дід:

10.       Запишіть речення, розставте розділові знаки.   Зробіть синтаксичний розбір речення.(2 бала)

Дарина вийшла з хати але поминувши будинок попрямувала в сад

11.Установіть відповідність між поняттями й реченнями. (2 бала)

1 діалог

2 пряма мова

3 цитата

4 непряма мова

А Мати благала Миколу: «Сину, не зачіпай ти осавули» (І. Нечуй-Левицький).

Б — Мамо! А чи сонце має діти?

– Має.

– А де ж вони?

– Де? А на небі...(М. Коцюбинський).

В «Шевченко й Франко — це справді ті два могутніх крила, які винесли українське слово, українську культуру на простори світові», — зазначав Олесь Гончар.

Г Дівчина грайливо запитала, а що, коли вона й справді лісова мавка.

Д Поезії Кобзаря народжені для того, щоб не вмирати ніколи.

12.  Складіть діалог « Електронна книга в інформаційному суспільстві»» (8-10 реплік) й запишіть його, правильно розставивши розділові знаки. Речення повинні мати різні конструкції: пряма мова уживатися і до, і після слів автора, слова автора посередині прямої мови. (3 бала)

 Домашнє завдання: напишіть контрольну роботу на подвійних аркушах у лінію. Сфотографуйте роботу і надішліть мені. Після поновлення роботи закладу освіти в очному режимі принесіть роботу до школи.


28 жовтня 2021 року

ТЕМА: Розвиток мовлення. Як створювати текст: тема, ідея, мета

Домашнє завдання: перегляньте навчальне відео, напишіть твір за темою 
Наскільки людині варто дослухатися до думки оточення про неї?
Людина соціальна істота, а тому їй не властиво надовго залишатися на самоті. Разом із тим багато хто впевнений, що саме самотність допомагає індивіду зрозуміти себе, проаналізувати своє життя. Вони заперечують думку, що тільки оточення може дати об’єктивну оцінку людині, її діям і вчинкам.

26 жовтня 2021 року

ТЕМА: Діалог. Розділові знаки при діалозі

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО



Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підручника §7 ст. 37-41, вправи 66, 67 (усно), вправи 69-70 (письмово), виконайте тестові завдання відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 7849515

Комментариев нет:

Отправить комментарий