Добрий день, шановні дев'ятикласники і дев'ятикласниці! Під час дистанційного навчання ми продовжуємо здобувати знання, але самотужки. Я впевнена, Ви зможете, Ви - МОЛОДЦІ!
Прошу опрацьовувати матеріал уроків за темами навчальної програми для 9 класу і виконувати практичні завдання. Відповіді на завдання можна сфотографувати і надіслати мені на Viber за номером 0965984228 або на електронну адресу fedorivka1967@ukr.net
Домашнє завдання: прослухайте текст переказу у навчальному відео, напишіть контрольний переказ на подвійних аркушах у лінію. Сфотографуйте роботу і надішліть мені. Після поновлення роботи закладу освіти в очному режимі принесіть роботу до школи.
Домашнє завдання: опрацюйте матеріал підручника §10 ст. 53-59, вправи 95-97, 100 (усно), вправа 98, 106 (письмово), виконайте тестові завдання відкривши посилання join.naurok.ua
Контрольна робота №
1
Повторення
вивченого у 8 класі. Пряма, непряма мова
І варіант (Дубовська Олександра, Примак Ігор)
1.Складним
називається речення, в якому: (0,5 бала)
а)
одна граматична основа; б) дві і більше граматичних
основ; в)
є другорядні члени речення.
2.Вкажіть
складне речення: (0,5 бала)
а)
Стара черемха заздро поглядала на першу вишню;
б)
Шумить і хвилюється Київ і сонце сміється з висот;
в)
Сонце обливало землю рожевим світлом і ніжно цілувало своїми іскорками.
3.Чуже мовлення,
передане дослівно, називається: (0,5 бала)
а)
діалогом; б)
прямою мовою; в)
цитатою.
4. Вкажіть
речення з прямою мовою (розділові знаки пропущено): (0,5 бала)
а)
Він правді дивився у вічі;
б)
Віддай мені корову назад каже багатий вбогому братові;
в)
На плакаті написано щоб учні дружили з книгою.
5. Вкажіть
речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки: (0,5 бала)
а)
“Той лиш пошани достоїн, хто мову шанує свою”, – підкреслював
Володимир Сосюра;
б)
Я запитав товариша: “Ти підеш на річку ловити рибу?”;
в) “Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна
тільки Батьківщину” – слушно
застерігає Василь Симоненко.
6. Вкажіть
речення, у якому правильно розставлені розділові знаки: (0,5 бала)
а)
“Як гарно!” – сказала сестра;
б)
На плакаті написано “Дружіть з книгою!”;
в)
“Я піду на річку ловити рибу” – сказав
Олег.
7. Вкажіть
речення, яке відповідає схемі А: “П?”: (0,5 бала)
а)
Не на тебе ждать я буду поет відповідає;
б)
Тут поет запитав Хто там;
в)
Лицар крикнув От спасибі .
8. Діалог – це: (0,5 бала)
а)
зв’язне висловлювання однієї особи;
б)
різновид прямої мови, що передає розмову двох або кількох осіб;
в)
слова, яке вказують, кому належить пряма мова.
9. Запишіть
речення, розставте розділові знаки. (1 бал)
Котра година запитує Михайлик.
10. Установіть
відповідність між поняттями й реченнями. (2 бала)
1 Діалог 2 Пряма мова 3 Цитата 4 Непряма мова |
А «Слова — полова, але вогонь в одежі
слова!...» — писав Франко. Б Запала тиша, як в страшному сні, Горбань
сказав: «Причому тут пісні?» (Л. Костенко). В Батько гукнув з подвір'я, щоб Василько йшов
до нього. Г — Навіщо ти зібрала сміття? — запитала Оля.
— Це ж у лісі... Ніхто не бачить... — Соромно перед соловейком, — тихо відповіла
Ліда (В. Сухомлинський). Д Яке високе блакитне небо висне в нас над
головою! (І. Цюпа) |
11. Запишіть
речення, розставте розділові знаки Зробіть синтаксичний розбір речення . (2 бала)
Національна мова це здобуток
культури духовної діяльності певного народу
12. Складіть діалог «Для чого потрібен Інтернет?»
(8-10 реплік) й запишіть його, правильно розставивши розділові знаки. Речення
повинні мати різні конструкції: пряма мова уживатися і
до, і після слів автора, слова автора посередині прямої мови. (3 бала)
Контрольна робота № 1
Повторення
вивченого у 8 класі. Пряма, непряма мова
ІІ варіант (Дубовська Анна, Нестеренко Владислав,
Рибарук Марія)
1. Простим називається речення, в якому (0,5 бала)
а)
одна граматична основа; б) дві і більше граматичних
основ; в)
є другорядні члени речення.
2. Вкажіть складне речення: (0,5 бала)
а)
Сміється сонце з небозводу, кудись хмарки на конях мчать;
б) Холодні осінні тумани клубочаться угорі і спускають
на землю мокрі коси;
в)А
літо йде полями і гаями.
3.Чуже мовлення,
передане дослівно, називається (0,5 бала)
а)
діалогом; б) цитатою в) прямою
мовою
4. Вкажіть
речення з прямою мовою (розділові знаки
пропущено): (0,5
бала)
а)
Життя в неволі нічого не варте відказав Максим;
б)
Наша дума, наша пісня не вмре, не загине;
в)
На сизих луках скошено траву.
5. Вкажіть
речення, у якому правильно розставлені розділові знаки: (0,5 бала)
а)
“Це я, ваш Пірат”, – гавкав він
крізь сльози;
б)
“Оксано, тікаймо” – рішуче прошепотіла до неї
Олеся;
в)
Іван сказав – “З тобою мова буде потім”.
6. Вкажіть
речення, яке відповідає схемі “П”, – а: (0,5 бала)
а)
Не на тебе ждать я буду поет відповідає;
б)
Тут поет запитав Хто там;
в)
Лицар крикнув От спасибі.
7. Пряма мова –
це: (0,5 бала)
а)
висловлення певної особи, передане від імені того, хто з нею спілкувався;
б)
точно відтворене висловлення певної особи, передане від її імені;
в)
приблизно передане висловлення певної особи.
8. Репліка – це (0,5 бала)
а)
слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі;
б)
заключні слова кожного з діалогів;
в)
слова одного з учасників діалогу.
9.
Запишіть речення, розставте розділові знаки (1 бал)
Та
не гавкай хоч ти мені жалівся дід:
10. Запишіть
речення, розставте розділові знаки. Зробіть синтаксичний розбір речення.(2
бала)
Дарина вийшла з хати але поминувши будинок попрямувала в сад
11.Установіть відповідність між поняттями й
реченнями. (2 бала)
1 діалог 2 пряма мова 3 цитата 4 непряма мова |
А Мати благала Миколу: «Сину, не зачіпай ти
осавули» (І. Нечуй-Левицький). Б — Мамо! А чи сонце має діти? – Має. – А
де ж вони? – Де?
А на небі...(М. Коцюбинський). В «Шевченко й Франко — це справді ті два
могутніх крила, які винесли українське слово, українську культуру на простори
світові», — зазначав Олесь Гончар. Г Дівчина грайливо запитала, а що, коли вона й
справді лісова мавка. Д Поезії Кобзаря народжені для того, щоб не
вмирати ніколи. |
12. Складіть
діалог « Електронна книга в інформаційному суспільстві»» (8-10 реплік) й запишіть його, правильно
розставивши розділові знаки. Речення повинні мати різні конструкції: пряма мова
уживатися і до, і після слів автора, слова автора посередині прямої мови. (3 бала)
Домашнє завдання: напишіть контрольну роботу на подвійних аркушах у лінію. Сфотографуйте роботу і надішліть мені. Після поновлення роботи закладу освіти в очному режимі принесіть роботу до школи.
Домашнє завдання: перегляньте навчальне відео, напишіть твір за темою
Комментариев нет:
Отправить комментарий