Дистанційне навчання українська мова 7 клас

 Шановні учні! Дякую за гарну роботу. Бажаю успіхів!

Відповіді надсилайте мені у Viber

15 квітня  2021 року 

Тема: Написання прийменників

Перегляньте відео


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати  матеріал уроку ,  вивчити §43 у підручнику.
ВИКОНАТИ ВПРАВИ 446 (усно), 449-453  (письмово) 

12 квітня  2021 року 

Тема: Прийменник як службова частина мови

Перегляньте відео


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати  матеріал уроку ,  вивчити §42 у підручнику.
ВИКОНАТИ ВПРАВИ 434-436 (усно), 438, 440 (письмово) 


08 квітня  2021 року 

Тема: Контрольна робота з теми "Прислівник"

Шановні семикласники! Контрольну роботу пишіть на окремих аркушах! 

Контрольна робота. Прислівник.
І варіант (Кльован Діана, Дяченко Ангеліна, Казначеєв Денис, Примак Андрій)
Завдання 1-6 (кожна правильна відповідь 1 б.)
1.Усі слова є прислівниками у рядку:
А. впевнено, прекрасно, котрийсь;
Б. ліньки, попередньо, використано;
В. пошепки, інколи, сам на сам;
Г. раз у раз, обидва, мирно.
2. Прислівник – це..
А. незмінна  особлива форма дієслова;
Б. самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;
В. незмінна самостійна частина мови;
Г. службова частина мови.
3. Прислівники поділяються на такі розряди:
А. якісні, відносні, присвійні;
Б. якісно-означальні, обставинні;
В. похідні та непохідні;
Г. безособові, неозначені, означено-особові.
4. Прислівник напам’ять до розряду:
А. способу дії;
Б. місця;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
5. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
А. віч-на-віч;
Б.  сам-на-сам;
В. вгорі;
Г. як-небудь.
6. Прислівник мимоволі  утворено способом:
А. префіксально-суфіксальним;
Б. основоскладання;
В. безафіксним;
Г. суфіксальним.

7. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням (за кожну правильну відповідь 0, 25б.)
1. чемно                         А. причини
2. навприсядки             Б. часу
3. післязавтра               В. способу дії
4. згарячу                      Г. міри й ступеня дії
5. трохи                        Д. якісно-означальні
8. Установити відповідність між прислівником та способом його творення
(за кожну правильну відповідь 0, 25б.)

1. сильно                     А. основоскладання
2. праворуч                 Б. префіксально- суфіксальний
3. весною                    В. суфіксальний
4. зліва                        Г. перехід однієї частини мови в іншу
9.                         Скласти речення зі словами по-старому і по старому (2 бали)
10.                    Записати слова, знявши риску.  (2 бали)
В/гору, сам/на/сам, любо/дорого,  раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч, само/вільно, власно/руч, де/небудь, на/перекір, (с) першу, (у) зимку, (ані) скільки, (без) вісти,
 (по) моєму, (на) зразок, (за) одно, (де) коли (без) кінця краю,
(що) (як) найбільше, (у) знаки (з) дня (на) день, (будь) коли, (над) голодь.


Контрольна робота. Прислівник.
ІІ варіант (Кирилюк Марія, Гречаний Глєб, Андрєєв Михайло)
Завдання 1-6  (кожна правильна відповідь 1 б.)
1. Усі слова є прислівниками у рядку:
А. випадково, весною, пішки;
Б. на пам’ять, завширшки, втричі;
В. поріг, по-моєму, прекрасно;
Г. любо-дорого, навзаєм, використано.
2. Прислівник відповідає на питання:
А. який? чий?
Б. що роблячи? що зробивши?
В. як? наскільки? навіщо?
Г. скільки? котрий?
3. Які прислівники можуть утворювати ступені порівняння?:
А. якісні, відносні, присвійні;
Б. якісно-означальні;
В. обставинні часу;
Г. обставинні причини та місця.
4. Прислівник набагато до розряду:
А. способу дії;
Б. міри та ступеня дії;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
5. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:
А. найліпше;
Б.  більш актуально;
В. найменш вдало;
Г. менш гірше.
6. Усі прислівники пишуться з двома -нн у рядку:
А. прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;
Б. грішн..о, невпин..о, живописн..о;
В. рівнин..о, туман..о, спосон..я;
Г. бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.

7. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням (за кожну правильну відповідь 0,25б.)
1. довіку                      А. причини
2. наперекір                Б. часу
3. спересердя              В. способу дії
4. вдвічі                       Г. міри й ступеня дії
5. по-українськи        Д. мети
8. Установити відповідність між прислівником та формою ступеня порівняння прислівника (за кожну правильну відповідь 0,25б.)
1. холодніше                 А. проста форма найвищого ступеня порівняння
2. найбільш чисто       Б. складена форма найвищого ступеня порівняння
3. найгірше                   В. проста форма вищого ступеня порівняння
4. більш вдало              Г. складена форма вищого ступеня порівняння

9. Утворити усі можливі форми ступенів порівняння прислівників легко, мало. (2 бали)
10. Записати слова, знявши риску.  (2 бали)
Зо/зла, де/небудь, в/двічі, що/най/сильніше, без/кінця, дарма/що,час/від/часу, поза/торік, яко/мога, по/перше, всього (на) всього, як (не) як, де (не) де, віч (на) віч, сама (самотою), пліч (о) пліч, (по) своєму, рік (у) рік,  раз (у) раз, хоч (не) хоч, (будь) де, день (у) день, багато (багато), з діда (прадіда).

05 квітня  2021 року 

Тема: Узагальнення вивченого з теми "Прислівник"

Перегляньте відео


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуватися до контрольної роботи,  повторити §34-41,  виконайте тестові завдання, відкривши посилання join.naurok.ua 

Код доступу 4552816
Виконайте завдання:
1.      Скласти речення зі словами по-старому і по старому 
  2.   Записати слова, знявши риску.  

 В/гору, сам/на/сам, любо/дорого,  раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч, само/вільно, 

  власно/руч, де/небудь, на/перекір, (с) першу, (у) зимку, (ані) скільки, (без) вісти,

 (по) моєму, (на) зразок, (за) одно, (де) коли,  (без) кінця краю, (що) (як) найбільше,  

  (у) знаки,  (з) дня (на) день, (будь) коли, (над) голодь.

            

01 квітня  2021 року 

Тема: Узагальнення вивченого з теми "Прислівник"

Перегляньте відео


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати  матеріал уроку ,  повторити §34-40 , опрацювати  § 41 у підручнику. ВИКОНАТИ ВПРАВИ 424, 429, 433 (письмово), ВПРАВИ 422,  428 (усно)

29 березня 2021 року 

Тема: Написання прислівникових сполучень

Перегляньте відео


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати  матеріал уроку ,  повторити §34-39 , вивчити § 40 у підручнику.

ВИКОНАТИ ВПРАВИ 411, 418 

 

18 березня 2021 року 

Тема:  Правопис прислівників: разом, окремо, через дефіс

Перегляньте відео



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати  матеріал уроку ,  повторити §34-39 у підручнику.
ВИКОНАТИ ВПРАВИ 400, 403 виконайте тестові завдання, відкривши посилання
 join.naurok.ua 

Код доступу 7813899

фото з  результатом надішліть мені у Viber

18 лютого 2021 року

ТЕМА: Способи творення прислівників 

ПЕРЕГЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати  матеріал уроку , §34 у підручнику.
ВИКОНАТИ ВПРАВИ 349, 358 У ПІДРУЧНИКУ  І НАДІСЛАТИ  ВІДПОВІДІ МЕНІ У Viber

21 січня 2021 року

ТЕМА: Дієслівні форми на -но, -то. Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи заміни їх.

ПЕРЕГЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


Завантажити конспект


Завантажити конспект

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати  матеріал уроку 

ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ І НАДІСЛАТИ  ВІДПОВІДІ МЕНІ У Viber

ЗАВДАННЯ 1

Укажіть безособову дієслівну форму:

ЗАВДАННЯ 2

Яку синтаксичну роль виконують у реченні дієслівні форми на -но, -то?

ЗАВДАННЯ 3

Безособову дієслівну форму вжито в реченні:

ЗАВДАННЯ 4

Знайдіть присудки в реченні: Весною поле засіяно, восени урожай зібрано.

без відповіді

ЗАВДАННЯ 5

Установіть відповідність між формою дієслова та наведеними прикладами:

 
без відповіді
 

 
без відповіді
 

 
без відповіді
 

 
без відповіді
 

ЗАВДАННЯ 6

НЕ ПОТРЕБУЄ редагування словосполучення у варіанті:

ЗАВДАННЯ 7

ПОТРЕБУЄ редагування словосполучення у варіанті:

ЗАВДАННЯ 8

НЕ ПОТРЕБУЄ редагування словосполучення у варіанті:

ЗАВДАННЯ 9

Лексичну помилку ДОПУЩЕНО в словосполученні:

ЗАВДАННЯ 10

ПОТРЕБУЄ редагування речення:


18 січня 2021 року

ТЕМА: Творення, відмінювання і правопис активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу. Правопис відмінкових закінчень дієприкметників.

ПЕРЕГЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО





ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати  матеріал уроку 

ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ І НАДІСЛАТИ  ВІДПОВІДІ МЕНІ У Viber

ЗАВДАННЯ 1

Обидва дієприкметники є пасивними у варіанті:

ЗАВДАННЯ 2

Пасивні дієприкметники доконаного виду наведено у варіанті:

Паралельні форми дієприкметників за допомогою суфіксів -т-, -ен- можна утворити від обох дієслів варіанта:

ЗАВДАННЯ 4

Активні дієприкметники наведено в рядку:

ЗАВДАННЯ 5

Усі дієприкметники є активними у варіанті:

ЗАВДАННЯ 6

НЕПРАВИЛЬНО утворено форму дієприкметника в рядку:

ЗАВДАННЯ 7

Дієприкметники відмінюються за родами, числами й відмінками, як:

ЗАВДАННЯ 8

У якому відмінку дієприкметники чоловічого та середнього родів можуть мати паралельні закінчення:

ЗАВДАННЯ 9

У якому відмінку вжито дієприкметник "виконану"?

Це насолода – бачити виконану роботу

ЗАВДАННЯ 10

У якому відмінку вжито дієприкметник "опалі"?

Олег з бабусею збирали опалі жолуді

ЗАВДАННЯ 11

Визначте рядок, у якому всі дієприкметники вжиті в місцевому відмінку:

ЗАВДАННЯ 12

Запишіть речення, ставлячи подані в дужках дієприкметники в потрібному роді, числі, відмінку.


14 січня 2021 року

ТЕМА: Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами.

              Активні й пасивні дієприкметники

ПЕРЕГЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати  матеріал уроку 

ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ І НАДІСЛАТИ  ВІДПОВІДІ МЕНІ У Viber

ЗАВДАННЯ 1

Дієприкметниковий зворот НЕ ТРЕБА відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено):

ЗАВДАННЯ 2

Дієприкметниковий зворот ТРЕБА відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено):

ЗАВДАННЯ 3

ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при відокремленому означенні в реченні:

ЗАВДАННЯ 4

Дієприкметниковий зворот ТРЕБА відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено):

ЗАВДАННЯ 5

Розділові знаки пропущено в реченні:

без відповіді

ЗАВДАННЯ 6

Лише активні дієприкметники наведено в рядку:

ЗАВДАННЯ 7

Лише пасивні дієприкметники наведено в рядку:

ЗАВДАННЯ 8

Лише активні дієприкметники наведено в рядку:

ЗАВДАННЯ 9

Укажіть речення, в якому вжитий активний дієприкметник:

ЗАВДАННЯ 10

Усі дієприкметники пасивні в рядках:

ЗАВДАННЯ 11

Спишіть, утворюючи від поданих у дужках дієслів активні дієприкметники. Визначте відмінки дієприкметників.

 В моїм саду кружляє лист (опадати). Багряний лист, (пожовкнути) трави — мелодій осені краса. Дощ одшумів, пройшов... Мовчать листки (промокнути). Ой ви, квіти, осіннії квіти, (запізнитися) щастя краса! І сніг припав обличчям (посиніти) до грудочок (замерзнути) землі (Із те. В. Сосюри).

ЗАВДАННЯ 12 (високий рівень)

Завдання:

Від поданих дієслів утворити дієприкметники

Натисніть на номер завдання (клітинку з номером завдання) - з'явиться слово



11 січня 2021 року

ТЕМА: Повторення вивченого матеріалу про дієприкметник як особливу форму дієслова, дієприкметниковий зворот

ПЕРЕГЯНЬТЕ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО






ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати  матеріал уроку 

ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ І НАДІСЛАТИ  ВІДПОВІДІ МЕНІ У Viber

Завдання 1

Дієприкметник – це:

Завдання 2

У якому рядку всі слова – дієприкметники?

Завдання 3

Правильно виділено дієприкметник у всіх реченнях, ОКРІМ:

Завдання 4

У реченні «Домашнє завдання в мене вже зроблене» дієприкметник виконує синтаксичну роль:

Завдання 5

Яка з морфологічних характеристик належить дієприкметнику «заметений»?

Завдання 6

Установіть відповідність між формою дієслова та прикладом:

 
без відповіді
 

 
без відповіді
 

 
без відповіді
 

 
без відповіді
 

Завдання 7

Дієприкметниковий зворот – це:

Завдання 8

Обери словосполучення з дієприкметником

Укриті снігом гори височіли перед нами

Завдання 9

Укажіть речення, у якому є дієприкметниковий зворот.

Завдання 10

Граматичну помилку допущено в реченні:

Завдання 11

Яким членом речення є дієприкметниковий зворот?

Завдання 12

Склади два речення з дієприкметниковим зворотом. Дієприкметниковий зворот підкресли.


























































1 комментарий:

  1. Привет, друзья, я просто хочу использовать эту возможность, чтобы поблагодарить этого великого кредитного специалиста г-на Бена Ли, который помог мне с ссудой. Мне очень требовались 7 000 000 долларов США, поэтому меня представили г-ну Бену Ли, кредитному специалисту, поэтому я связался с его электронной почтой и получил сумму кредита в размере 7 000 000,00 долларов США. Я посоветую всем, кто нуждается в ссуде, обращаться по электронной почте: 247officedept@gmail.com. Или вы можете отправить его по телефону + 1-989-394-3740.

    ОтветитьУдалить